piątek, 16 marca 2012

NEW

Nazywam się Paulina, mam 17 lat :-) .Postanowiłam poprowadzić bloga :-) troszkę modowego i troszkę życiowego :-) Nie jest to mój pierwszy blog, ale mam nadzieję, że na nim właśnie pozostanę i będę mogła zdobyć waszą sympatię :-)
Niestety wcześniejsze blogi zostały "odkryte" przez osoby w moim mieście, przez co musiałam zakończyć przez jakiś czas prowadzenie bloga i zmienić adres. Cóż moje miasteczko nie jest przystosowane do czegoś, czego nikt nie robi, a jest jeden wyjątek :-) Wtedy powstaje niepotrzebny rozgłos i głupie pokazywanie palcami za plecami. Czy u Was jest coś podobnego? :-)
POZDRAWIAM,
                                                   
       PAULA :-)

29 komentarzy:

  1. hm u mnie w mieście chyba nikt nie wie o tym, że prowadzę bloga, tylko najbliższa rodzina i chłopak, który robi ostatnio za fotografa :)
    nie patrz na to co mówią inni :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie wie tylko kilka osób i chcę żeby narazie tak pozostało . Nie przejmuj się pustym gadaniem ludzi , którzy np zazdroszczą Ci jakiegoś sukcesu , idź do przodu z podniesioną głową .
    Blog fajnie się zapowiada, Oby tak dalej :):***

    OdpowiedzUsuń
  3. A pokaż im wszystkim, że nie przejmujesz się ich opiniami ;) Rób to co kochasz i uważasz za słuszne, chcesz prowadzić bloga i masz do tego pełne prawo reszta niech się za przeproszeniem pocałuje ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze nie wiedziałam że tak jest aż taki zaścianek w Polsce. Powodzenia chętnie zerknę do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie na szczęście nie ma takiego zjawiska. Ty powinnaś chodzić dumnie z podniesioną głową choćby dlatego, że znalazłaś pomysł na siebie :)

    powodzenia Kochaniutka!! <3

    buzi buzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak :) w 100% się zgadzam, bądź dumna z tego co robisz i ciesz się, ze jako nieliczna masz odwagę :)
      pozdrawiam Ola :D

      Usuń
  6. o moim blogu znajomi raczej nie wiedzą i mam nadzieję , że tak zostanie ! :D
    powodzenia w blogowaniuu <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Co mogę napisać?
    POWODZENIA:).
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, tu : lovagex3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia!I głowa do góry! Nie przejmuj się ludźmi, którzy Cię ograniczają. To po prostu nie ma sensu:))

    ...alkai...

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w prowadzeniu bloga, 3mam kciuki:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w pasji rozwijania bloga :))

    Zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. moja imienniczka :D powodzenia ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia życzę ; )

    ` Obserwuję. Byłoby miło gdybyś się odwdzięczyła. ; )
    * Za każdy kom. u mnie, rewanżuję się ; ]

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w pisaniu bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia w prowadzeniu bloga!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dziękuję za miły komentarz:) Ja mogę powiedzieć "witamy na blogspocie" chętnie tu będę zaglądać:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. trzymam kciuki, ludzie zawsze będą gadać z zazdrości, zawsze komentują coś co się wyróżnia, nie przejmuj się tym, przecież nie robisz nic złego, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. no to dawaj jakiegos posta modowego! czekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia w browadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia :) I nie patrz na to, co mówią inni, tylko rób to, co sprawia Ci przyjemność!

    OdpowiedzUsuń
  21. Aż jestem zdziwiona, że ktoś może źle odbierać prowadzenie bloga i trzeba się z tym ukrywać. Nawet jak pojawią się negatywne opinie, to tylko problem osoby, która je wyraża. Zaaaazdrosc ;)
    Życzę Ci więcej pewności siebie, żebyś mogla być sobą i chodzić z podniesioną głową :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Życzę powodzenia i wytrwałości :) Nie przejmuj się innymi, rób to co lubisz tylko dla siebie!

    OdpowiedzUsuń
  23. O naszym blogu nikt oprócz rodziny nie wiedział przez ponad pół roku prowadzenia go, ale teraz jakoż tak wyszło, że powiedziałyśmy koleżankom w klasie i trochę się ta wiadomość rozprzestrzeniła, ale na szczęście nie spotkałyśmy się z negatywnymi opiniami:)
    Powodzenia w prowadzeniu bloga!

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie przejmuję się tym co robią i mówią inni! Prowadzisz bloga dla siebie i Tobie powinno być z tym faktem dobrze, nie sąsiadom, czy koleżankom z klasy! Ja pochodzę z malutkiej miejscowości, prowadzę bloga przeszło rok i mam w nosie to, czy ktoś się ze mnie śmieje. Więcej wiary w siebie :) Życzę powodzenia! Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiem co znaczy mieszkać w małym miasteczku, dlatego Ci współczuję, ale nie przejmuj się. Ja na szczęście nie jestem jeszcze wytykana palcami, ale już wiem, że uczniowie znaleźli mój blog.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Bardzo Za Komentarz <3