niedziela, 25 marca 2012

BLACK

Witajcie!
Dziś pogoda jest piękna! Napawa mnie ogromną ilością energii i uśmiechu na twarzy :-)
Niestety wiatr jest jedyną przeszkodą do dnia idealnego :-)
Chciałabym od razu zaapelować, że pisanie bloga jest zabawą i również przyjemnością, nie rzeczą o której trzeba ciągle gadać i komuś sprawiać przykrość z tego powodu, że robi coś innego niż wszyscy.
Jestem zadowolona z tego, co robię, czym się interesuję i jeżeli komuś to się nie podoba niech zachowa swoje zdanie dla siebie, a nie robi niepotrzebny rozgłos.

A teraz chcę pokazać sukieneczkę idealną na rozpoczęcie wiosny :-)! Jest to strój dobry na każde wyjście, bynajmniej w moim przypadku, ponieważ w tym roku zaczynają się 18stki mojego rocznika! :-)
Chcę przeprosić za jakość i wygląd mojej fryzury, lecz wiatr pokrzyżował moje plany, co do pierwszej stylizacji :-)


Sukienka - H&M / Buty - ZARA / Kurtka - HOUSE / Chustka - H&M

POZDRAWIAM
PAULA :-)

27 komentarzy:

  1. Ciekawe połączenie sukienki z kurtką skórzaną:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarna klasyka ożywiona fajną kolorystycznie i strukturalnie kurteczką... Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. buty <3 kiedyś podobnych długo szukałam ;)

    http://il-specchietto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne butki i sukienka, no kolor kurtki - naprawdę przyjemny dla oka. :)

    Co do nowości, to już niedługo, czekam na dobrą pogodę. Może nawet jutro coś nowego zrobię. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha, wiatr dziś chyba w całej Polsce zrobił blogerkom psikusa ;D Mi namiętnie chciał porwać kapelusz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie wręcz zdjąć sukienkę i wyrwać włosy! :)

      Usuń
  7. Śliczna ta kurteczka, sama taką bym chciała. Mam karmelową, ale nie jest tak ładna jak Twoja :)
    Podoba mi się ten zestaw, kiedyś bardzo podobnie się ubrałam. Czarna krótka sukienka, czarne rajstopy i sweterek w takim kolorze :)
    Pozdrawiam i innymi się nie przejmuj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i postaram się nie brać innych do głowy :)

      Usuń
  8. bardzo podobają mi się takie buty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądasz, świetna kurtka...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny zestaw!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sukienka i kurtka <3

    Dziękuję za komentarz u mnie. Dodaję do obserwowanych i zapraszam do obserwowania mnie :3
    xoxo, M.
    http://themintmind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka rewelacyjna! Klasyczna, prosta:)

    OdpowiedzUsuń
  13. thx! :)) świetne te botki!

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna sukienka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacyjnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Bardzo Za Komentarz <3