wtorek, 27 marca 2012

MY DOG

Witajcie! :-)
Dziś przedstawię Wam mojego ukochanego pupilka "KROPKA", która jest ze mną od 6 roku życia i nie wyobrażam sobie dnia bez NIEJ :-) Wydaje mi się, że wyczuwa, kiedy mam zły dzień i zawsze kładzie się obok i spogląda na mnie. Wtedy od razu pojawia się uśmiech na twarzy :-)
Każde zwierzątko daje pozytywną energię i przede wszystkim jest uczuciowe. Można wszystko mu powiedzieć i być pewnym, że nikomu nie wygada naszych tajemnic! :-)
A Wy macie jakieś zwierzątka?

POZDRAWIAM
PAULA :-)

59 komentarzy:

  1. piękne zdjęcie i przeuroczy przyjaciel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie razem sobie wyglądacie :D
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. kropek słodziutki, zazdroszczę że model dał się sfotografować, mój jest strasznie niecierpliwy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj u mnie jest to samo:-)
      czasami lubi zdjęcia za to dziś wyjątkowo nie chciała - widać to po jej wzroku. I to jest jedyne zdjęcie na którym wyszła jako tako :)

      Usuń
  4. ale fajna :D ja mam żółwia, ale uczuciowy to on nie jest...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a może ma też trochę uczuć w środku pomimo swojej leniwości :)!

      Usuń
  5. Jest bardzo ładna :*** Jaka to rasa ?

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. slodziak <3

    zapraszam również do mnie:
    gooddamnmoment.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. skoro jest z Toba od 6 roku zycia to widze ze 11 latek jak mój ;) Ja mam Yorka i mam nadzieje ze pociągnie minimum do 20stki Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo mam taką nadzieję!:)
      dokładniej to 12 lat :)

      Usuń
  8. moj pies sie podobnie zachowuje w trudnych chwilach!
    kocham go strasznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, są strasznie uczuciowe i również ją kocham!:)

      Usuń
  9. Dziękuję! Urczy piesek, ma to coś w oczach.
    Odwiedzaj mnie częściej! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodziutka <3 Strasznie Ci zazdroszczę pupilka. Uwielbiam psy. Są najcudowniejszymi przyjaciółmi człowieka. Sama kiedyś miałam swojego pieska ale niestety zdechł. A teraz nie mam bo moi rodzice nie chcą zwierząt ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj moi rodzice powiedzieli, że jak mojej Kropy zabraknie to już też nie chcą żadnego :(

      Usuń
  11. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=24648109

    piesek...fajny

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam kotke ;)

    zapraszam do mnie
    http://diilemmaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny blog zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. słodki ;d
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    http://niezrpzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję, juz zaraz więcej na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uroczo:*

    Zapraszam na wiersz!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Słodziak :) Zazdroszczę, bardzo chciałabym mieć psa, ale póki co siła wyższa ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale piekny misiuuu :) ja mam dwa kocurki !

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam królika i szczura. A Twój piesio uroczy, tylko trochę wystraszony aparatem :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana dziękuje za komentarz pod moją ostatnią stylizacją. Bardzo mi miło. U Ciebie mi się podoba, więc z przyjemnością dodaję do obserwowanych. Pozdrawiam! Lona
    lenalona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki słodziak :D, nie mam, ale chce sprawić sobie kotka w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Noo ja tez uwielbiam wszystkie zwierzątka, sama mam kotka, którego baaardzo kocham:):) Zwierzaki potrafią uspokoić, rozweselić i pocieszyć!:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. thx!:D czekam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  24. z powodu braku fotografa chwilowo nie ma nowego postu, ale już niebawem :)!

    OdpowiedzUsuń
  25. ja juz nie mam zwiarzat :c a ogólnie, to świetny blog! :D wpadnij do mnie *: obserwuj, jeśli blog Ci się podoba :) masz twittera? follow? @viktoriapoland :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny blog;) ja tez mam psa;D http://my-secret-lifeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. PAULA JAKIEGO TY MASZ FAJOWEGO PSA! PRZYTULANKI!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaki słodki piesek ! ;)
    Ja mam kota :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. mam taki sam sweter!
    pozdrawiam,
    http://nataliesstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Naprawdę urocze zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kocham psy, do mojego jestem niesamowicie przywiązana! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ale słodziak! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. cudny jest ;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne zdjęcie.:)
    U mnie ostatnio pojawił się nowy post zapraszam na niego również do obserwacji : ) Jak będziesz u mnie na blogu wejdź w baner po prawej stronie LIMONKOWY SZYK będę wdzięczna ..
    Możesz również pochatować ze mną:)

    OdpowiedzUsuń
  35. jaki kochany psiaczek:) tez kocham, kocham zwierzaki<3 mam dwa koty w domu, sa super kochane :) Fajny blog, dodałam Cie do obserwowanych właśnie :), pozdrowionka !

    OdpowiedzUsuń
  36. jaaaaki słodziak! ♥♥ śliczny jest. :)
    +dodaję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Bardzo Za Komentarz <3