sobota, 31 marca 2012

NEW NEW!

Witajcie! :-)
Przepraszam za moją nieobecność, ale pojechałam do siostry - odwiedzić ją, jak również wybrać się na zakupy! :-) Dziś chcę pokazać o co wzbogaciła się moja szafa! Macie tak, że kiedy wchodzicie do swojego ulubionego sklepu, chcielibyście po prostu wszystko z niego wynieść? Ja niestety tak mam. Zaraz wszystko mi się podoba i mimo, że mam coś podobnego to i tak koniecznie chcę to mieć. Gdybym sama poszła na zakupy, pewnie sporo niepotrzebnych rzeczy bym kupiła, które by tylko leżały na dnie szafy, lecz siostra dobrze mnie znając, pojechała ze mną i mnie dopilnowała! :-) W sklepach jest teraz show na kolory pastelowe. Ja postanowiłam kupić jedną, rzucającą się w oczy spódniczkę, ponieważ jestem za rzeczami klasycznymi, które nigdy nie wyjdą z mody! :-)
A więc przedstawiam Wam moje nowości!
spódniczka - House / okulary - Takko Fashion / chustka - House
płaszczyk(granatowy) - House / spodnie(jeansy) - Pimkie / spodnie(niebieskie) - Vero Moda
buty - CCC / buty - Ray
BUZIACZKI
PAULA :-)

52 komentarze:

  1. trampeczki w kwiatki rewelacja:)!!! ładniejszych nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  2. czerwona spódnica jest rewelacyjna ! niestety dla mnie była za duża :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie w galerii było ich naprawdę sporo!:-)
      a jest koloru pomarańczowego, niestety światło trochę namieszało :-)

      Usuń
  3. naszła mnie ochota na zakupy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachęcam!:-) bardzo dużo przecen w House :)!

      Usuń
  4. widać że zakupy były bardzo udane, świetne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo udane!:-)
      a bynajmniej wzbogaciłam się o najważniejsze rzeczy :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za odwiedziny i życzę udanego weekendu. Pozdrawiam ;*

      Usuń
  6. Okularki i tenisówki w kwiaty - mega.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jazzówki, buciki w kwiaty (<3) i czerwona spódnica :)
    Świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooj a ja się wybieram w środę na małe polowanie, już się nie mogę doczekać:) Przepięknie, wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy! Szczególnie te jasne buty, piękne.

    OdpowiedzUsuń
  10. poszalałaś Kochana ;)) super!!

    buzi buzi

    OdpowiedzUsuń
  11. tez chce takie buty i chuste w kwiatki!! ;)
    xxo

    OdpowiedzUsuń
  12. jejciu świetne zakupy, wszystko ekstra:) Pozazdrościć:)

    może obserwujemy?:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne buciki:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  14. No no, duże zakupy! Świetne niebieskie spodnie i buty:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile nowości, są świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne są te "nowości" :) z niecierpliwością na stylizacje z nimi czekam :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny łowy :D teraz tylko pozostaje czekać na stylizacje z nowymi ciuszkami :) Może poobserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne okulary, myślałam czy by ich nie kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zakupy!!!!! Zazdroszczę:):*:*:*:*:

    Obserwuje kochana!!!

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    pozdrawiam i zapraszam!!!!:*

    OdpowiedzUsuń
  20. dzienkuje za kommentarz i fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawe ile kasy zostawiłaś w tych wszystkich sklepach tak łącznie? pewnie z 500zł? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma się czym chwalić ... niektórych nie stać, a ty piszesz o tym z taką satysfakcją.. chwalenie się zostaw dla siebie!

      Usuń
    2. nie mam zamiaru się chwalić, po prostu zauważyłam znaki zapytania więc odpowiedziałam :-) chwalenie się byłoby wtedy, kiedy bym napisała ile wydałam, a zostawiłam to dla siebie. Pozdrawiam :)

      Usuń
  22. Super zakupy. Świetny kolor spodni z Vero :>

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za odwiedziny ;))
    Zapraszam do udzialu w konkursie, do wygrania 100 zl na zakupy w Zarze lub H&M'ie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. kwiatuszki na wiosnę to najlepszy strzał!

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam buciki - przeurocze <3

    OdpowiedzUsuń
  26. mam prawie identyczne buty te beżowe! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Buty, koszula i żakiet świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. uu la la ile nowości, pozazdrościć, śliczne buciki i niebieskie spodnie przeurocze ;)

    Pozdrawiam i życzę pogodnych, wesołych świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne łupy!zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne łupy!zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. ostatnio kupilam podbne trampeczki, urocze są ;)

    gooddamnmoment.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Bardzo Za Komentarz <3