poniedziałek, 19 marca 2012

CHORA.

Witam ! :-) Na samym początku chciałabym wszystkim podziękować za tak miłe słowa, które podnoszą mnie na duchu i mam nadzieję, że będę potrafiła "podnieść głowę i robić swoje" :-) Dziękuję za wsparcie i chcę przeprosić za to, że stylizacja pokaże się prawdopodobnie w weekend, ponieważ aktualnie zaatakowała mnie choroba i moim jedynym zadaniem jest pozbyć się kataru, bólu gardła i okropnego kaszlu. Uwierzcie, spanie z masą chusteczek nie jest przyjemne :-)!

POZDRAWIAM 


PAULA :-)


53 komentarze:

  1. ZAPRASZAM NA MOJE ALLEGRO - MAM MNÓSTWO NOWYCH RZECZY H&M, Z METKAMI W ATRAKCYJNYCH CENACH, Z NOWYCH KOLEKCJI I NIE TYLKO !!!

    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=21216442

    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=21216442

    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=21216442

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli Twój blog faktycznie ma być blogiem modowym, to może chcesz żebyśmy się wzajemnie obserwowały?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ja byłam ostatni tydzień chora, ale Tobie życzę zdrówka..:))

    OdpowiedzUsuń
  4. wracaj do zdrowia, z niecierpliwością czekam na Twoje stylizacje :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Ci zdrówka:)dzięki za komentarze:) Dodaje Twój blog do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  6. zdrowia ! wspolczuje przeziebienia, kiedy tak piekna pogoda za oknem ! :)

    czekam zatem na rozwoj bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog !!! , Na pewno będę zaglądać częściej :) :* obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam kilka swoich ulubionych kosmetyków i na pewno NIGDY nie rozstaję się z tuszem do rzęs :P
    Też jestem chora ;/ Polecam herbatę z sokiem malinowym i cytryną :) Zdrowiej! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za komentarz!;)
    wracaj do zdrowia;*

    www.juliettecapuleti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wracaj do zdrowia :))))))))))))))))))))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. zdrowiej Kochana!!!!! <3<3

    buzi buzi

    OdpowiedzUsuń
  12. no no kuruj sie kobitko bo cie lato zastanie jak juz sie wykurujesz! ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie na szczęście coś się nie trzymają choroby, ale tobie życzę jak najszybszego powrotu do zdrowia, szczególnie teraz, kiedy wiosna się rozkręca! :D

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. zdrowiej jak najszybciej i wracaj do świata blogerów :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. you have a nice blog, i like it. i follow you honey, i hope you follow me back. kisses from germany ;****)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Hope you improve your health

    Kiss kiss.*Jo
    http://joandcompanystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. dużo zdrówka
    obserwuję:)
    pozdrawiam bb

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj to zdrowia życzę! :)
    Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuje.! może jeszcze wpadniesz w takim razie?
    zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zdrowiej jak najszybciej! szkoda tracić taką piękną pogodę na romansie z paczką chusteczek i Gripexem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. życzę szybkiego powrotu do zdrowia! najlepiej duuuużo spać! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zdrówka, przecież wiosna idzie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. zdrówka dużo :*


    zapraszam częściej, będzie mi przemiło! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. wracaj do zdrowia :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam na konkurs u mnie na blogu :)

      PS życzę zdrowia :)

      Usuń
  26. Powrotu do zdrowia życzę :D może masz ochotę się poobserwować?

    OdpowiedzUsuń
  27. no to szybkiego powrotu do zdrowia! :)
    może masz ochotę się poobserwować? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdrowiej szybko!

    Może się zaobserwujemy nawzajem?

    OdpowiedzUsuń
  29. zdrówka!!
    może masz ochotę się poobserwować? Buziole

    OdpowiedzUsuń
  30. :( współczuje i to w taką pogodę byc chorym ;/

    masz ochotę się poobserwować?:))

    http://in-hype.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. okurcze ile leków
    powrotu do zdrówka:>

    OdpowiedzUsuń
  32. Szybkiego powrotu do zdrówka życzę! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Bardzo Za Komentarz <3